středa 24. srpna 2016

Kdo jsme, co jsme.

Vystavil Unknown v 11:12
Založit toto počítačové písatko je celkem spontánní nápad. Jednou jsem to měla (u konkurence, tak asi proto), psala si tam své vnitřní pohnutky, srdceryvné příběhy, byla na sebe hrozně pyšná, jakože si to dávám a příspěvky mi přibývají - byť nebyl ani jeden veřejně. Zkrátka můj osobní deník plný osobních věcí.
Jenže, voni mi to smazali. Nechápu. Prostě jen tak, měla jsem velký chtíč napsat něco, co mne sralo, prst se mi klepal jak magneta. A nebylo to tam. Nic. Mé záznamy. Všechny. Puf. Má první láska, má druhá, třetí.. jakoby nebylo.
Tak jsem tady zas!

A proč to všechno?
Jedeme s Luckou do Anglie. Budeme opér. A bude to super. Nic nás nebude štvát, děti budou hodné, hned si k tomu najdeme práci, budeme bohaté a budeme si žít náš osmiměsíční sen.

Oujé.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Anglický kolotoč Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos