čtvrtek 20. října 2016

Podvody?

Vystavil Unknown v 6:03
Asi třikrát se nám stal tento scénář ->

Boží pokoj. Dobrá cena. Skvělá lokalita. Píšu!!! Ona mi odepsala! Neuvěřitelné. Domluvily jsme se, že se zajdeme podívat na pokoj ve čtvrtek na 4 pm. Kdybyste viděli ty fotky, už tehdy mi to mělo smrdět...

Domluvily jsme se na ceně, na vratné kauci. Neskutečné, říkám si. Měsíc smrdění u laptopu se vyplatil!

Já už se myšlenkama stěhovala na to úžasné místo, dělala si tam tousty, vůně čerstvé pražené kávy se táhla z rušné Londýnské ulice. Jsme v centru dění.

A pak to začalo. Že teda má hodně zájemců a chce po nás, abychom ji poslaly ten depozit na účet.

Really? Ani jsem ten pokoj neviděla, natož ji... a já bych měla vzít svoje těžce našetřené peníze a jen tak je vyplivnout někomu a doufat, že mě pak s těma kuframa přijme? Stojí tam ten barák vůbec?!

Tohle se nám stalo asi třikrát. Vždy krásný pokoj, lokalita, cena... ale! Tak si říkám, je tohle běžná praxe v Londýně?

Asi jedinou jistotou je si najít bydlení přes agenturu nebo známosti.

Tak lidi, buďte obezřetní, když jsem se ptala kamarádů, děje se to prý často...

  • Nejsem v Londýně
  • Pošlu vám klíče
  • Depozit na účet (většinou to bude paypal nebo western union)
  • Krásné pokoje
  • Přijatelná cena
  • Lokalita - centrum
  • Nájem můžete zaplatit kdykoliv, hlavně ten depozit

Nevím, možná jsem paranoidní, ale radši budu paranoidní s penězma, než bez nich.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Anglický kolotoč Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos