neděle 11. září 2016

10 věcí, které mne překvapily

Vystavil Unknown v 9:08

  • Když vyjíždělo auto ze svého domku k příjezdové cestě a chtělo najet na hlavní a já tudy chtěla proběhnout, samozřejmě jsem musela počkat. Kecám. Ten řidič kvůli mně zajel zpátky k jeho domku, abych mohla tu příjezdovku proběhnout. Lovely. 

  •  Když jdete běhat, tak je celkem boží se zastavit a pokecat s někým, třeba taky s běžcem, o trase apod. Protože je to hrozně easy, každý se tu na vás usmívá a zdraví vás.

  • Když jdete koukat na nabídku práce a jen se zastavíte u výlohy a čtete požadavky na pozici, hned vás pozve zaměstnanec dovnitř a zeptá se vás na pár fajných otázek a i když zatím nemůžete pracovat, poněvadž nemáte sjednanou schůzku kvůli číslu pojistění, tak i tak se na vás mile usmívá a řekne, ať alespoň donesete CV a že se uvidí, co se dá udělat.

  •  Že vám vaše hostmamka dá vlastní lednici a nakoupí přes tisíc sójových a kokosových produktů

  • Že zde všichni děláme všechno, nic není jen na nás

  • Dodržování bezlepkové X lepkové stravy. Každá věc má své prkýnko, nesmíš míchat lepek a bezlepek. Po každém šáhnutí na lepkovou potravinu si musíš umýt ruce, aby si nekontaminovala prostředí a osoby žijící zde. Tohle striktní dodržování ze zdravotních důvodů je pro nás maličko španělská vesnice a celkem jsme posrané z toho, že na někoho fukne zrnko lepku.

  • Že hostmamka výborně, ale fakt výborně vaří. Včera nám dělala rizoto a ptala se nás, jestli to chceme na vietnamský, indický nebo mexický způsob. Jakooo whaaaaat. Prostě rizoto :D

  • Že už rozumím hosttaťkovi

  • Už jsem byla na záchodě (MCpower)

  • Že tu jsou Lotus sušenky za jednu libru. Muck lásko.

5 komentářů:

Unknown on 11. září 2016 v 9:13 řekl(a)...

To přece nebylo rizoto! :D Nebo bylo? :D

Unknown on 11. září 2016 v 9:17 řekl(a)...

No, jako, nemáme tomu tak říkat, ale pro naše čtenáře je zcela irelevantní, jestli angláni rozlišují rizoto a nerizoto, ale pro nás je to furt rizoto. :D

Kristýna on 11. září 2016 v 9:24 řekl(a)...

z toho bezlepkového pravidla, by mi asi kleplo :D nesnáším přehnané chování ať je to u čehokoliv :D

Unknown on 11. září 2016 v 9:30 řekl(a)...

Na bezlepek jsem zvykla, ale jak říkáš, tohle je fakt extrém, z úcty k této rodině zde nepopisuji vše, ale věřte mi, je to náročné :)

Unknown on 11. září 2016 v 9:33 řekl(a)...

Jo to bezlepkové pravidlo mi tady příjde na všem asi nejhorší, když si to tak vezmu, nebo alespoň nejtěžší na zapamatování.

Okomentovat

 

Anglický kolotoč Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos