pondělí 5. září 2016

Letenka a kufr k tomu.

Vystavil Unknown v 5:43
Čau čtenáři,

určitě tě hrozně zajímá, co jsme si koupily za letenky, u jaké společnosti a tak dále. Přestože je vyhledávač kapacita, lepší je to tu, že jo.
Ráda bych napsala, že jsme dlouho přemýšlely nad odletovým místem, daly si pro a proti, jenže... jsme z Ostravy a moc se nám nechtělo plachtit kajsik do Brna.. nedejbože do Prahy. Ani v případě, že bychom ušetřily. Stejně to vycházelo tak na stejno. Jen bych se s prominutím srala s kuframa, vydala pár kapek potu a určitě zažila nějaké to dobrodrůžo ve formě zpožděného vlaku.
Zkušenost mám jen s Ryanair. A vždy jsem byla spoko. Kdysi jsem totiž lítala do Anglie jak pravá Angličanka a cítila se hrozně cool. Ten pocit zmizel, když na mě někdo promluvil anglicky a očekával odpověď. Dostalo se mu jen "ummm, yyyh, yeaaaaaah" s tím pravým rusackým přízvukem a jasným prozření. Vždy sem si pak vytáhla libru z peněženky a řekla si: "snad jednou."
Jak víte, ke každé letence máte příručák do deseti kilo. To je jaksi málo. Možná k moři na pár dní to stačí, jedny plavky, nabaiji ručník, slamák na hlavu a jdu. Ovšem, když se balíte na osm měsíců, víte, že tam přežijete všechny sezóny..  s radostí si přikoupíte dvacet kilo a budete předstírat, že se to tam vleze.
Nevleze.
Každopádně, já i Lucka máme 20kg plus příručák k tomu. Lucka je úchyl na kosmetiku, ta podle mě potáhne každý odstín rtěnky, co doma vyhrabe ze svých šuplíkových zásob. Já pro změnu vypadám hnusně, ale zase mám boty. #lifepriority

Mimochodem, zakoupily jsme si nějaké priority plus business, vycházelo to nejlépe - koupeno se značným předstihem. Není od věci si sednout a vyzkoušet ty nejlepší kombinace. :)

No, tak... balení hej!

0 komentářů:

Okomentovat

 

Anglický kolotoč Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos