pátek 23. září 2016

První Day Off

Vystavil Unknown v 4:45
Čtvrtek. Pravděpodobně budeme mít každý čtvrtek day off. Už aby byl další.
Práce mě baví, ale jakmile jednou přičichnete k day off, budete ho chtít pořád. A ne jednou za sedm dní. Ale všechno popořádku.

Vstaly jsme asi tak v 10, udělaly si beauty dopoledne, nachystaly jsme se a mohly jsme vypadnout ven. Počasí bylo takové proměnlivé, chytnul nás i menší deštík. Ale nevadilo nám to, pily jsme v dešti pumpkin spice latté ze Starbucks a náš volný den jsme si maximálně užívaly. Je fajn, že máme day off všechny tři ve stejný den, bude to takové krásné shledání po týdnu.

Pak jsme se vydaly lovit Lucčinou bílou košili. Najít ji byl nadlidský výkon. Všechny moc dlouhé, široké, průhledné nebo drahé. Takže jsme proběhly i pár obchodů, kde se mi líbilo milion věcí, na které nemám. A pak jsme šly ke mě do práce, cestou jsem stihla zakopnout a rozbít si koleno. #čtvrtekasinenimujden. Minulý čtvrtek alergie, tento odřené koleno do krve. Bojím se dalšího čtvrtku.


Tam jsme strávily nějakou asi hodinku, pokecala jsem s mými kolegy (kteří jsou skoro všichni fajn!), daly si shishu a bylo nám fajn. Pak už jsme šly pro kamarádčiného přítele do práce a opět do Primarku, kde jsem si koupila boty (a ty první věnovala Lucce, protože jsou mi jako všechny balerínky velké) a šly jsme omrknout drogérii, kde jsem málem nad těmi všemi věcmi umřela. Ale jednou si tam zajdu něco koupit! Až budu mít peníze! A že budu mít peníze! Musím tomu věřit :D Bez iPhone domů nejedu. A bez Barcelony a VIP na Tokiáče. Vrátím se vůbec ještě někdy domů? :D

A pak nás čekala luxusní večeře od kamarádčiného přítele. Možná trochu spice, ale bylo to výborné.

Jo a víte co? Holky se na mě domluvily, že mi změní můj styl oblečení. Takže uvidíme, kdo z koho :D Ale teď vážně... jsem na to sama zvědavá :)
 ___________

To buď, Luci. Je to tu supér fešn stajlové. V Primarku, byť sem si řekla, že tam nakupovat nebudu, jsem ulovila senzační věc. Klasické modré oxfordky. Jsou mega. A za šedesát korun? O to víc je miluju. Takže jo, budu tam nakupovat, capinky do dvou liber. Oblečení se mě moc netýká, mám plný kufr hader tu a půlku šatníku jsem nechala v česku, takže spíše ojediněle nějaké kousky, co jsem prozatím v Česku nenašla. Těším se, až si tuhle část přečtu po pár měsících.

Ale rozhodně chci modrou rtěnku. Je to boží. Musím uznat, že arabské ženy mají nádherný makeup. A když jsem viděla tu modrou rtěnku, řekla jsem si WHAAAAAAT, TO ČU! :)

Jinak holky si včera zašly ještě na Crepes (palačinky). Daly si s nutelou a s jahodami. Jedly to u stáda holubů. Sem se bála, že mě poserou.

A ta shisha byla boží. Doporučuji příchuť Blue mist? I think. Nedokážu to popsat, ale v té puse vám to sroste a nechcete se toho zbavit :D Je to jedna z dražších příchutí, ale opravdu doporučuji 10/10.

Na večer jsme si kupily nějakou novinku, masku na obličej, co je už kapesníkem, jen ho plácneš na xicht a vualá, měla by si být pak krásná. No, jako nevím, bylo to takové lepkavé, ani to nedrželo a po sundání jsem si připadala jak jeden velký uhr. Nedoporučuji tedy. Bylo to od Garnier, tuším, nějaká bomba v názvu, to sedí.

Tak další day off až za týden, takže hurá práci a vy pěkně studujte, milí študáci. Baj d wéj, teď mi jeden číšník z práce celkem mile řekl: Proč tu jsi? Jako? Proč neděláš něco jiného? Třeba... nestuduješ?

Oni si furt myslí, že je mi patnáct.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Anglický kolotoč Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos